Thursday, January 14, 2010

Ada apa dengan MAK YONG


GOSHHH...aku mmg terlewat...HAppy New Year everybody..

2010 disambut dengan meriahnya..walaupun berdua tapi mampu melompat dari satu tempat ke tempat yang lain.

Resoulution last year 80% tercapai..so happy..i am now a morning person..baru aku sedar..kalau bangun awal, betapa nikmatnya hidup..semangat dia lain macam...


tapi...aku nak citer sikit pasal undangan menonton teater MAK YOng di Istana Budaya..secara tiba2 aku dipelawa: katanya nak tengok mak yong...known him for almost 9 years, tak pernah plak diceritakan tentang teater2 nie..pelik...in fact, pernah dulu aku ajak, dia kata not his cup of tea...so, aku pun malas ajak lagi...tapi di awal minggu 2010, tetiba ajak plak..katanya people can change...yola tuh!...faktor usia kot...


Sorry, darl!...i am not into teater!..


Apa ada dengan MAk yong ni? menari2 ker hapa? seriously, i have no clue..Prasangka buruk ajer aku ni : 1- mesti ada someone as a cast dalam makyong tu yang dia dah janji dan 2- nak prove to someone ke yang dia pun ada tgk teater...but kenapa Mak Yong? i am so confuse!....asalkan jangan caught in bad romance udahlerr...

No comments: