Thursday, January 28, 2010

BATTLE FIELD!


Banyak perkara yang buatkan kita bengang!....

1- Apabila kita bercakap, orang lain sampuk bercakap : berlaku kat aku semasa attend seminar antarabangsa;sedang aku discuss dengan salah sorang panel....dia sibuk datang terus shoot question...HATE that!...dan aku trus tempelak dia!...GILER!

2- Apabila orang suruh kita menelefon dia...tergopoh gapah kita buat call...lepas tu boleh dia kata, nanti call balik...HANJENG!

3- Apabila sedang tel, orang tuh sibuk bercakap dengan orang lain...tak dengar apa kita cakap...lepas tuh mintak hulang lagi...SIOL sangat!..ingat ni Filem PRamlee ke?

4- Apabila nak kuarkan duit...dah bratur panjang, lepas tuh boleh ada security mtk berenti sbb nak masukkan duit dalam ATM..terkurung dalam cubicle tuh dengan pelbagai jenis orang.

5- Apabila depan kita orang dok mengata pasal kita, cakap slow2 dengan orang lain, padahal " I can Hear U, Moron!"..- berlaku kat aku semalam yang mana aku pinjam LAptop Ofis, pompuan durjana ni nak guna, aku pun cakapla aku nak pakai, lepas tuh dalam meeting sibuk jaja citer aku nak conquer lap top tuh...masa dalam meeting gak aku serahkan lap top tuh...U BITCH!

6- Masa tunggu turn dalam bank, bila masa orang lain senang ajer no tuh, cepat jer...tapi biler turn aku...lambat plak urusan orang sblum aku...tak ke HANGIN!

PS : dah mula nak senja ni sebenrnya tak elok bengang...sbb tuh aku tarik nafas dalam2!

1 comment:

bina badan said...

nak jadi macho, tegap dan tough??
dapatkan panduan bina otot badan untuk lelaki disini...