Monday, January 14, 2008

AMAZING RACE - next PIT Stop is SAMUT..!!!!


Tahun lepas diakhiri dengan Amazing Race ke Bangkok, SAMUT..dari mula perjalanan...sampaila tiba di Bangkok dan Samut...asyiklaa berdegap degup jantung...kalau kaki ni kayu..PATAH dah rasanyer..

Begini ceritanya :

Bulan Disember aritu aku dan LV g Bangkok...giler betul sbb pegi dalam waktu yang tergesa2..mana nak pikir nak raya korban..eh...tiket belum beli...kitorang naik ketapi..( as usual laaa...sanggup habiskan 20 jam dalam ketapi..tapi it was FUN!)

Dahla beli tiket train last minute ( imagine camner LV aku bebel..!), dahtuh dapat BAS ke Butterworth yang macam kesyundal lambat..sampai tmpt makan, aku decided naik cab jerk, masa tunggu cab tuh, LV doklaa ikut aku sampaikan aku ke jalan raya besar pun dier nak ikut..last2 aku cakap " u dok sana laa..janganlaa ikut i..buat per nak ikut !"..naik cab pun masih bebel...citer pasal terlepas trainla...aku wat pekakkan telinga, akhirnya aku berborak dengan driver tuh...

Muka aku mmg nampak masam jerk...yela..dahla kena bebel,nak amik ati suruh pose2 kat kamera..baik aku pandang luar!
Ni masa dalam cab nak ke Stn Ketapi Butterworth...











Sampai gak akhirnya kat Butterworth..jam menunjukkan pukul 1.30 ptg..banyak masa lagi...masa ni baru LV dah memanja2...nak amik ati la tuh!!












Sampai ajerk di Stesen Ketapi...cepat! kiter tukar duit..





bersambung.....

No comments: