Friday, November 17, 2006

PRAMBANAN... BATU atau SUSUNAN batu?


Lepas ke borobudur, naik bas balik ke bandar yogjakarta...naik beca...salah pulak...ni citer ni biarla rahsia...kesian pakcik bawak beca tuh...akukan pandai cakap jawa!...so...kalau ingat balik..LV ketawa macam nak GILER!

lepas check in hotel..makan ( guess what? nasi padang lagi!), terus kitorang sewa motor..dan cadangnyer ptg tuh nak pegi Prambanan sbb ada show ( ingatkan kat KL jer show..kat situ pun ada show...LV, kalau pasal Show mmglaa....!)..best sangat masa naik motor tuh...aku bawak dan LV boncengla...rasa macam BULAN MADU sangat..hehehehe...masalahnyer bandar Yogjakarta ni pusing2 jalan yang sama...agak lambat kami sampai ke Prambanan..tapi..mmg prambanan chantek masa waktu senja...so..rasakan keindahan susunan batu...mana leh masuk pasal dah jatuh masa kes gempabumi itu hari.

Naik motor dan keliling wat tawaf dan saie utk tunggu waktu show mmg kelakar..tapi...aku suker..pasal romantik...yang aku paling suker kalau aku main brake...hehehhehehe...sronok!..lagipun kalau aku nak potong kenderaan lain,,,LV akan ala2 gerakkan badan dier nak elak..masa tuh mmg kelakar..cumer aku simpan sendiri ketawa tuh pasal aku lebih suker main brake,....sorry LV! SHOW rupanyer takder pasal ada majlis apa diorang buat..aku dalah lapar...LV pun muler la tunjuk muker cuker dier...so..aku pun cakap, kiter makan jer laaa.....MATA LV aku apa lagi..ke arah restoran yang sama....NASI PADANG...
OH...NASI PDANG aku CINTA PADAMU! hahahahaha

Aku nak citer satulaa...masa balik semula ke town nak ke jalan maliboro tuh...punyerla banyak kenderaan...dan sesak2..sampaikan aku pun naik risau kalau terlanggar kan...ada keter kuda,,keter biasa...motorkar apatah lagi!nasib baik aku pandai mengelak...

Best sangat sampaikan buat TATOO...as usual..LV mesti lebih dari aku..jumper kawan LV yang blaja di U.O.GajahMada..bolehlaa wat kawan2 borak..balik hotel...terus vroooom, vrooooooooooommmmmmmmmmm.....

2 comments:

asz said...

wonderful vacation!!-xtraordinaryz-

improper said...

Thanks cerita seorang aku...ada sambungan lagi...nantikan!