Tuesday, September 12, 2006

INDONESIA 2006 - BDAY PRESENT...

HARI PERTAMA : 19 OGOS 2006

Korunk tau tak kenapa kami pilih 19 OGOS???? jawapannyer senang sajer..sbb nak lari dari Perkahwinan CT dan DK.....hehehehe..

Pagi2 buta dah bangun sbb nak amik bus dari KL SENTRAL...Ngantuk giler beb..malam tuh dahla lepak2 kat BKT BTG..jumper kengkawan...nasib baik x g clubbing...if not...tentula tertinggal kapaltebang...

LV aku ni mmg suker buat darah aku naik turun...kenapa?? pagi2 sibuk tanya barang dier letak mana...passport dier letak mana..kasut mana nak pakai...rambut ok tak?? eh...tripod letak mana?? kamera jangan luper...eh...bawak gula2 tak??? korunk mesti tau apa aku cakap kan??? so..aku macam dah biasa....

Naik bas dari KL sentral dapat tiker free balik..terus grap...dan acara tidur dalam pelukan didalam bas....hehehehe...Sampai di LCCT ( naik Air ASIA la...murah ....!!!!, bukan KLM yer sbgaimana ada mencadangkannnn!) terus nak check in...hmmm...RETIMED...ni yang malas ni kalau Air ASIA...takperlaa..lepas check in..( masa check in ni...aku tgk LV macam x tentu arah..nak pegang boarding pass...nak pegang kamera...nak pegang tripod...aku cakap...my LV, rileksss.....janganla macam ni...so..dier pun macam perasan jiwa dier tak tntu arah..

Sementara tunggu plane,kami makan dulu kat LCCT...sedap woooo...aku makan bubur..dan my LV apa lagi....nasi lemak campur ayam rendang...perkhh...yang bestnyerr....my LV ni macam pelancong lakk...sambil2 baca buku INDONESIA lonely planet...hmmmm..cute laaa!!!

Habis makan...terus ke pintu utk terbang...dalam plane, kami makan lagi...makan tomyam mee maggie diawangan berdua...bukan senang tau!!!!...so, my LV ni jarang tdo dlm flight...tapi mgkin masing2 penat..so, tertidur sama2...aku rasa ada penumpang perasan cara kami tidur....hmmm...wat the heck!

No comments: