Thursday, September 07, 2006

AUGUST.........OH..... AUGUST

Korunk tau tak bulan OGOS ni agak special sbb Bday aku...hahahaha...Senang citer hari tuh LV aku mulernyer macam wat tatau jerk...agak menyedihkan jugaklaa,...yelaa...orang tersayang wat tatau gan bday kiter kan..tapi wat a big deal..

Pagi2 tuh aku call LV...dier kata dier ingat...ah..malas aku nak amik hati...nak ingat...ingatlaa...nak luper...nak wat camner...aku cumer nak dgr ucapan HPPY BDAY seperti 5 tahun yang lepas...hehehhehe...tapi...malam tuh dier call..dan pasang lagu BDAY...cukuplaa tuh...aku kata..aku dah tau..

Yang menariknyer...smbutan kat Orange club...aku mmg ada order kek coklat ( murahan jerkk! bukan SR yer macam stgh orang tuh!)...sajer nak jamu kengkawan...lepas jerk club tuh rupernyer ada lagu Bday berkumandang...yang tak dapat dilupa masa reramai kerumun aku utk dapatkan ciuman...hehehhee...

My LV??? tentula ucapan dan CIUMAN terindah...wahahahahahhaha.....

SO...nak ucapkan terima kasih kepada semua yang terlibat dalam insiden Bday Party ni...sampaikan kat MALIBU pun ada orang nyanyi...aku seganlaa...tapi terima kASih bebanyak...PIC aku kissing tuh...tak payahlaa masuk dalam blog...

AUGUST....bulan BDAY...dan lepas ni hadiah dari LV....JAKARTA: INDONESIA 2006...

No comments: