Friday, March 27, 2009

SIBUK dengan EARTH HOUR


Masyarakat DUNIA betul2 sayang kat BUMI sampaikan bergelap selama sejam...tanyala sapa2 sekarang samada kat tepi jalan, kat cafe, kat shopping mall.....kat mana2 ajerlaa...sibuk masing2 nak tutup lampu dari jam 8.30pm - 9.30pm...28hb Mac 2009......itu kAdd Imageat Malaysia laa...tapi tempat lain sama gak...


Aku TAK akan TUTUP SUIS...sbbnya..aku mmg tak suker dalam GELAP..so, biarla diorang ramai2 tutup suis selama sejam...biarla aku terangkan rumah aku...me selfish? yeah...i am!...so what?...dengan tidak menutup suis selama sejam bukan bermakna aku tak sayang bumi...


Selamat BERGELAP!...( definitely not me! )

7 comments:

cloudymonday said...

woooww... takut nyer blog nihh.. hehh hehehee...

tuan tanah said...

takut???...adakah kerana gambar2 yang diselitkan atau statement?...

bungeCENGKEH said...

gambar2 yang diselitkan jelas ye memceritakan citarasa tuan tanah yang liar lagi ganazzz....takuttttttt

TnTNAH said...

ganas? hmmm....how do u know?

bungeCENGKEH said...

i knowlah (ala2 adibah noor dalam iklan tv3)

KALAU TAK LIAR LAGI GANAZZZZZ MANAKAN SI AREZEO TU ASYIK KEGUGURAN WALAUPUN KANDUNGAN DAH BERUSIA 5 BULAN KAT SABARAIAH OIIII.... OPPSSSSSSSSSS TERLEBIH SUDAH!

Azhariz Azra said...

my life has been dark all these while, i need light at the end of the tunnel. so go to hell with earth hour!

Anonymous said...

U GO azham!