Thursday, March 26, 2009

MIRI - Meeting cum Dating


24hb tuh aku ke Miri, arahan kerja, kenala pergi..yang bestnya, 24hb tuh kan hujan lebat..flight aku jam 8.15 pagi, udah2nyer aku terjaga jam 7 pagi...macam kataklaa..melompat, mandi ala kadar, capai baju, waduh...keta blum isi minyak lagi...hujanla plak kan! ( imagine KL kalau hujang, jem bagai nak rak!)...so...aku amik keputusan dah terlewat!, kena amik next flight...aku paking kat KL sentral, terus check in counter ( ada hati lagi nak check in even jam kat tangan tunjukkan pukul 7.45!...kena gelak jerk gan orang MAS)..dan aku g opis MAS nak tukar penerbangan, dapat jam 10,15pg..terus aku check in. Mmg kelakar..dah tuh flight delayed sbb cuaca buruk!...ohh...what a day!




Sampai jer di MIRI jam 2.30 ptg...meeting dah start 1/2 jam ...aku selamba masuk dan bermeetinglaa.. jam 5 habis meeting, aku buat date dengan kawan aku satu skolah dulu...mmg lama x jumper dier...last was 1995...mulanya date jam 7.30pm, tapi aku tertido..terus date jam 8.

Apabila jumper kawan skolah..banyakla citer..sampai jam 12..borak tak hengat!..tapi..apa yang aku peratikan kawan aku ni mmg People Person...still charming dan tak kedekut...he is a type yang what u see is what u get...tak berubah...dan dier kata ketawa aku masih macam dulu!...


I am so happy that his life is soooo blessed! Bravo!...

No comments: