Thursday, January 08, 2009

SIMPATI dan EMPATI

Demi Allah, aku malas nak menonton TV ( terutamanya CNN,BBC, Al-Jazeera...malahan TV3, TV1 mahupun TV2..)...Demi Allah, aku bosan menonton KEKEJAMAN SIALNYA ISRAEL..sebagaimana telah terbukti sejak sekian lamanya, ISRAEL - tidak pernah puas!.Ya...Allah, Selamatkanla Gaza...adakah dengan membuat alasan Hamas, sewenang2nya membuat pancaran bunga api kecelakaan kepada bumi Gaza itu? Mmg benar, ISRAEL adalah bangsa yang mempunyai strategi..bunuh kanak2 kerana mereka adalah bakal pewaris Palestin...Apa yang mampu kita buat??? BERDOA...SIMPATI dan EMPATI? marilah sama-sama berdoa agar dihentikan KEKEJAMAN ini..Genjatan Senjata selama 2 jam tidak cukup..sepatutnya Genjatan Senjata Selama2nya...Ya..Allah!...

KORUNK : DOA banyak2 setiap kali heh!...aku doklaa berdoa sekarang!...

PS : teringat masa bertolak dari HANOI ke HALONG BAY...sama-sama dalam van tour adalah 10 orang bangsa ISRAEL..boleh plak aku dan LV berborak sama..malahan LV sampai berposing sakan masa naik bot...
Masa kat SAIGON tuh, masa masuk jerk Muzium Perang, EMOSI aku dah berbaur2...apatah lagi ada pic2 keganasan tentera US...hmmm...talking about US....who the hell they think they are??

PLEASEEEE.....MAKE LOVE - NOT WAR!! again...............LOVE....LOVE...LOVE...NOT WAR!...

FOR GOD SAKE....PLEASE laaa...MAKE LOVE...NOT WAR

No comments: