Wednesday, November 05, 2008

From BLACK to WHITE!


kata2 Obama!...memang keramat beb!





Aku jarang sekali nak berbicara politik dalam blog, walaupun aku suker dengan politik..kadang2 ( opsss...selalunyerr ) aku dan LV akan bertekak pasal politik...kadang2 sampai jadi gaduh..tapi, kali ni aku rasa perlu utk aku cakap pasal Politik, bukan politik negara, tapi politik dunia..CONGRATS OBAMA kerana berjaya melakar sejarah..bayangkan dulu2 minoriti, sekarang jadi top prioriti, LV kata OBAMA ada rumah kat negara jiran, INDONesia..waduh..makin glamor itu negara hek!..tapi, aku sebenarnya nak melihat apakah agenda yang Orang Pertama di negara Uncle Sam ni akan buat...adakah sama? kalau sama...buat habeh boreh jooo!...








Welcome to the WHITE HOUSE, OBAMA!
Y( darklighter) : frust ker takder pic2 yang very der??? hahahahhaha...

4 comments:

Unknown said...

i like......

Anonymous said...

what do u like???? OBAMA??? me? nope.

Kelomok said...

I'm not into politics..sumtime i just hate em..but..apa citer obama skang ek..he win?..or not..*matila ignorance...*larikkkkkkkkkk


wishing for the WORLD PEACE...

AJ v2 said...

wah!! suda active berblogging balik....