Wednesday, April 23, 2008

SONGKRAN...the Splashing and the Clubbing

Lihatla si baju kuning yang kena tembak dengan air batu sejuk giler dengan aku!...perit muka dier wooooo!...HAppy Songkran!
Best wooo dapat main tembak! Songkran Is SOOOOOOO FUN!





Pantang nampak FARANG....itula yang ditembak...dahla air dalam pistol eh senapang tuh air batu..lawak aku tgk orang2 kena tembak gan LV...menggigil beb!

Aku suker pic ni sebb kapur putih tuh part paling aku suker..sambil ucap Happy Songkran leh la merasa pipi orang yang diminati..hahahaha...tapi..putih di kulit tetap tak dapat menghilangkan FLAWLESS .....rahsianya??? ntahlaa..! :)

Kemeriahan Songkran di Thenon Kausan ( betul ker ejaan ni my LV?) setelah kemurkaan di Wat Arun yang tidak boleh masuk tuh!...tapi..yang bestnya...benda pertama LV carik adalah plastik utk cover kamera HD Sony dier yang besar itu dan dompetnya yang berisi ribuan BATH!...hahahaha!

Selepas berbasahan KUYUP tuh...naik tut-tut ( mana leh naik cab basah2 beb!) terus balik ke hotel di Silom..Apalagi...DJ Station dan GOD laa....kabarnya Datin Viviana, Naomi Hayden dan Laowra Madonna pun ada sama...meriahlaa nampaknya!

aku tak ingat masa biler amik pic ni..tapi kat tangga...dan lepas tuh rasanya kena tegur gan orang DJ Station, tak leh amik pic...so.tak dapatla amik pic gan Datin Viviana, Naomi Hayden dan juga Lowra Madonna...

Selepas tuh pegi ke GOD plak utk sambung clubbing kat sana..sampai jam 530 pagi...masa nak ke GOD dapat jumpa diorang yang sedang makan mee...tapi Lowra Madonna makan mee ayam...boleh ker??? opsss...
Ikut pusingan jam...Lowra Madonna, Datin Viviana, Naomi Hayden, aku dan LV...
dengar citernya Datin begitu ramai peminat di Bangkok...yelaa..RyanKL katakan!...hahahahaha..

Aku tak ingat sapa amik pic ni..tapi aku suker pic ni...
Pic kegemaran aku...suker sangat...LV...sapa amik Pic ni???

utk makluman,pic ni mmg menampakkan betapa penatnya aku...ngantuk siol!...LV, aku dan SLASH ( designer yang amat termahsyur itu!)
Pic taken masa budak dari Jepun ni dance sama...ntah hapa2...masa biler amik ni aku tak hingat...seriously!

No comments: