Tuesday, April 29, 2008

SONGKRAN - kepulangan...UHUK!UHUK!

Jam 1640 berangkat ke JB...sedih!..

Pic taken semasa nak check out dari TakeaNap hotel...aku suker bilik ni..ada karakter...lagipun..lokasi sangat senang...nxt time confirm kat sini lagi...bagi aku nak bermewah2 dengan bilik wat per...bilik adalah utk tidur dan tuttt...lebih baik habiskan utk shooping...hahahaha..


Sampai di Airport agak awal..fankly, aku mmg suker sampai airport awal sbbnya aku dah byk kali terlepas plane..merengsek2 hidup beb!..

Disebabkan awal sampai di airport, so..melantaklaa...apalagi..aku makan kek dan LV makan hot dog. sedap beb sambil melihat kawasan sekeliling...Manjanya LV!...:)
Merayau-rayau didalam lapangan terbang..beli jugakla coklat2 yang dibuat dari BELGIUM...sedap gak..tapi...airport ni luas giler..

Sebelum masuk gate...aku terpegun dengan structure airport ni..simple tapi mmg KELAS...peratikan, nampak mmg kelas!
Gumbira bukan kerana nak balik..tatapi gumbira kerana tidak ada orang yang lalu lalang disitu..boleh buat macam2 perkara...hahahahahaha!
Tengok ....gembiranya LV aku...aku pada waktu ni sedih sbb Songkran dah habis...tapi..lihat aksi Supermodel LV ni..aku gembira gak!...terhibur jugaklaa...!
dalam kapalterbang...bukannya penuh..tapi aku nak makan nasi lemak....cepatlaa...!
Perut lapar beb...mana stewardess ni? nak nasik lemak..diorang sibuk kutip sampah...

No comments: