Monday, May 07, 2007

DARI SHOW TERUS KE PERKAHWINAN.....

korunk nak tau...sapa sangka, asas utama adalah dengan pemberian videocam utk rakam kenangan berjalan-jalan, terus rakaman show utk club , pertandingan ratu2 cantik yang sangat kontreversi ,dinner, fashion show dan sekarang dah menjalar plak ker acara perkahwinan.
Aku nak crita perkahwinan yang aku dapat utk bulan Mei ini..meletop...! anak datuk occay!
Pengantin lelaki amik package melodi utk belah perempuan dan belah dier sendiri..so..agak bz bulan ni..nasib baik bulan depan dapat berjalan2 di A&W...macam Hmoon lagik!..
Perkahwinan perempuan di Sabak bernam..agak jauh dari KL..mengambil masa 2 jam..aku bawak keter tapi tak terasa sangat perjalanan tuh pasal aku enjoy dengan pemandangan sekeliling..hijau..kampung dan aman damai!...jalan pun lebar!..memang tak terasa..

Sampai di rumah pengantin perempuan dimulakan dengan acara nikah di masjid..dan seterusnya sanding2..macam biasalah orang kampung saling bekerjasama...ada dj, ada tukang kompang, ada penanggah..aku tetap kejar orang sana-sini utk interview...dah sipengantin laki2 amik pakej melodi..

apa yang aku nak cakap kat sini..perubahan yang agak memeranjatkan...yela..dulu2 dari show..sekarang dah libatkan diri dengan perkahwinan orang...Syukur ke hadrat ALLAH.

utk perkahwinan bulan mei ni, terima kasih kepada Mama Roy dan JALIL...Thanks!

1 comment:

ADam Dryx said...

Sayang,...

Rezeki ada di mana-mana,... segalanya bergantung pada usaha...

"Kalau emas-emas jua... dibuang tetapkan berharga..."