Tuesday, May 29, 2007

ADIL atau MENGADILI

ntahlaa...mungkin korunk yang tak sengaja baca blog ni tersedar dari lamunan...hahahahaha...aku bukan bercerita dari pengalaman aku...tapi pengalaman yang aku kutip dari kawan2 yang ada sekeliling aku..kalau dari pengalaman aku..biasanya aku telan sajer..biarla menjadi asam garam dan penambah rasa dalam hidup aku..kan macam tagline aku..selagi ada hidup selagi tuh ada warna...so..bentuklaa banyak warna pun..

Aku nak dapatkan pendapat korunk tentang Kes ni...si JEHAN ( bukan nama sebenar) seorang yang tidak suker orang menipu, tapi...dier suker menipu orang ( alasan...jaga hati orang tuh!), JEHAN jugak tak suker tension,,tapi dia suker buat orang TEnsion>( macammana nak jawab?)<
jehan jugak tak suker menunggu orang ( katanyer buang masa) tapi..sanggup biarkan orang menunggu berjam2 kerana dia...si Jehan mintak orang layan dier macam raja ( DIVA la katakannn!)..tapi..dia layan orang macam HAMBA...

Kesimpulannya...adakah JEHAN berlaku adil atau dier MENGadili?

No comments: