Tuesday, June 20, 2006

TIPAH TERTIPU..TERTIPU TIPAH

S uker aku dengan ayat tuh...bukan apa...ayat tuh macam satu sindiran kepada sesiapa yang merasakan dirinyer amat tertipu..hahahahaha..

Aku ada satu citer..ni bukan pasal aku dan LV aku...ni citer lain...yela..kadang2 kawan2 pun mengadu jugak dengan aku masalah diorang, aku ni slalu jadi a good listener...kalau mintak advise..aku bagi...kalau tak..aku diam..masalahnyer...kadang2 aku relate masalah diorang dengan masalah aku...jadi..makin bertimbunla masalah aku...huhuhu..

kawan aku ni cukup hebat, dia ada rupa dan nama...cumer satu jerk yang kurang...perasaan perihatin kepada pasanganyer..pasanganyer tu biasalah, golongan marhaein..tapi, yelah..dah cinta mengatasi segalanyer..aku rasa cinta pasangan dier tuh melebihi dari garisan terlampau maksudnyer terlalu..hahahaha...

kawan aku ni mmgla nak katakan tak baik, selalunyer baik...cumer agak kurang baik..bukan apa, pasanganyer tuh kena tipu dengan alasan2 dier tapi...masih berusaha demi kebahagiaan bersama...Nasib baik LV aku bukan macam tuh...sbb dier mmg Sayangkan aku...heheheh...aku? tak payahla dier ragu2, gunakan tanpa was2...hahahah...

So...selalulah pasangan kawan aku tuh agak tertekan, agak merana...tapi..kawan aku ni tetap dengan feel dier yang agak berfoya2..Nasihat aku kepada kawan aku tuh..Cintailah pasangan kau tuh sepenuhnyer dan kau akan merana kehilangannyer...teruk tak nasihat aku ni??? lantakla dier nak terima atau tidak...yang penting dah dinasihati..

Tipah Tertipu...tertipu tipah...tapi...Tipah Tertipu LAGI...dan LAGI...dan LAGI.....kenapa hek???

No comments: