Friday, June 16, 2006

LKW - The Beach and The Club

Esoknyer...patutnyer aku kena kursus...aku lari amik keter kawan aku..dah tuh terus ker CNG bawak LV...jahat tak aku???orang berkursus aku sajer jerk ke pantai..yelaa..nak puaskan hati LV...dah dia satu2nyer yg aku SSSGT..so..apa lagi...dari jam 1 sampai ke jam 3 di CNG...lepas tuh kat Kok plak...kat sini best sangat...yela..cumer aku berdua jerk...baru rasa sikit2 Hmoon laa..hehehe...lagipun pantai dier besih...teirngat masa saling lumurkan losyen tuh..hehehehe...kat sini dari jam 3.30 sampai jam 6 rasanyer...LV tak habis2 gan "my friends" yang nak jumper dier laa..hapa laa...sentap tak??? kang cakap kena mumbling...camner tuh???

Tetiba jerk scott sms aku...nak ajak dinner sama..aku cakap gan LV...dah dier tarik muker...lastly, aku msg scott jumper malam ni sblum ke club..

Malam tuh, aku jumper scott dulu kat Reggae bar ( nama sebenar!)..kenal gan kengkawan dier dari Russia, NZ, Norway dan sorang lelaki dari damansara, tapi jeff ni ada bela anjing 2 ekor...aku agak susah laa nak duduk tuh sbb anjing tuh nak dekat2..terus aku cakap..jeff, aku x leh la anjing ni...hehehehe...LV??? dier bawak keter jumper "kawan" dier...nak wat camner..dier kata dier akan join later...macam smthing FISHY kan??? mmg pun...tapi aku wat dunno jerk...hati ni pedih bebenornyer...yela..keter dier bawak...

Aku minum 2 LI that nite..so..ala2 cam pening laa...biler pening ni muler la aku banyak cakap dan ketawa...tu my weakness..tup2 LV call kata nak paking kat mana...eh..boleh dier kata dier segan nak join...ntah hapa2..aku pun jemput LV ni join skali...dier minum Maitai rasanyer...luperla LV, sorry heh...yg bestnyer biler scott bgtau yg dier tau LV tuh sapa....hehehe...pandai scott ni...

malam tuh aku dan LV pegi dulu ENIGMA kat Aseana, yg lain tuh nak main pool dulu laa..hapa la...lantaklaa..tapi sblm ke Enigma tuh..LV ajak lepak pantai ...aku masa tuh dah muler la banyak ketawa..macam2 aku cakap...tapi leh kontrol lagi dari tercarutkan LV...kalau tercarut...harusla balik bilik teruss.....

malam tuh mmg malam aku dan LV...tah kenapa kami enjoy sangat...May be lagu dan musik dier best bangat!..takpun sbb masing2 dah terlebih Sayang!...hehehe...takderlaa..

Yg bestnyer masa balik jam 3.30 pg tuh aku dok pusing2 satu roundabout tuh sampaikan LV tegur..." U ni nak kemana? I want to pick up my friends"...lepas tuh dalam 1/2 jam tuh...baru dapat jalan...tapi dalam keter tuh...perkhh......romantisnyer...aku tatau kenapa...sampaikan aku terpaksa stop driving dan .............................

No comments: