Thursday, November 03, 2011

DITTO


tell me..how many of you sudah kecundang dalam percintaan? as for me, untuk mengatakan kecundang tidaklah jugak...kerana it keeps getting back...question: why me?

question : kalau hubungan itu menyakitkan, kenapa masih diteruskan, betul tak? untuk kedua2 pihak mencapai tahap kegembiraan optimum ( aku-aku, engkau-engkau)..bukankah lebih baik diuraikan...ini tidak...asyikla kerap main tarik tali..macam katy perry kata : we fight we broke up, we kiss we make up... stress tak???

mengambil kata-kata kawan adele : i remember u said : sometime it is last in love, and sometimes it is hurt, instead...

ada orang mengatakan aku sudah super sensitif ( dia kata faktor usia)..macam mana nak terangkan hek...( well...if i am SUPER sensitive...let it go! kenapa nak aku lagi?????? )..makin pelik..kualiti apa aku ada sampai nak simpan aku lagi????

hmmmmmmmmmmmmm..think!

2 comments:

Unknown said...

sedangkan lidah lagi tergigit kot...huhuhu..
But Then, its Your Life...you the only one can decide it...
Just My Opinion...:-p

improper said...

yeap...amir betul...my life is getting complicated now!

BTW, tq for visiting...menarik gambar di cermin tu!