Monday, August 30, 2010

Pay Some Respect


Guys, dalam bulan posa ni apakah yang paling mencabar keimanan??? lapar? dahaga? seks? onani?? nope...itu semua kacang !...senang utk dielakkan...yang paling susah adalah HATI..

Trust me!..saat kita berchita2 berbuka puasa di luar, biasanya kat shopping complex laa...saat kita nak berbuka puasa, jam 7.22 malam..masa itula sang Non Muslim ni nak melantak...itu yang buatkan hati aku panas!,,membara,, i was thinking, please...and Please pay some respect, dalam setahun ada 365 hari..takkan dalam sebulan ni Non Muslim ni tak boleh ke adjust sikit masa dinner diorg?? ni idak, masa waktu nak berbuka, sibukla amik tempat...marah bila meja dah fully booked...FGS ( for God Sake ) its ramadhan...non Muslim ni mati ke kalau dalam sebulan ni diorang makan lebih jam 7?...i hate it..getting worst, siap jumper manager restoran marah2...kenapa meja dah penuh...kenapa dia takleh makan, sedangkan dia adalah regular customer..nak ajer aku lempang bagitau..this is malaysia, agama rasmi : Islam..kalau dalam bulan ramadhan ni ko nak makan waktu berbuka puasa..pegila carik restoran yang Non Halal...sure ko dapat meja...

aku nak ajer bagitaw : Please Pay Some respect...itu aku cakap Please...kalau aku jahat lagi..aku cakap ajer...GTH ( go to hell)..!

ps : sabtu dan ahad; berbuka puasa kat luar, 2 hari tu jugak ada insiden ni...so BAD!

No comments: