Wednesday, October 28, 2009

Mimpi Utk Dijual


Aku tau...dah lama aku tak update blog ni...bukan kekangan masa, bukan jugak sibuk ( alasan cukup cliche - sibuk !)...well...bukan itu...tapi opis ni yang tak benarkan berblogging...dan aku usahakan jugaklaa utk keep on blogging...sbb apa? sbb...aku anggap blog ni salah satu ubat jiwa, luahan perasaan dan juga sebagai diari masa kini..


haritu dalam perjalanan ke opis, ada satu bilboard..tulis Dream for Sale...menarik kan? aku terpikir...bestnya kalau boleh beli mimpi ni...sah-sah aku nak mimpi yang best...tapi...bayarannya berapa hek? macamana diorang kira? ada tak deposit semua tuh?


Mimpi yang aku nak beli adalah : menaiki belon panas mengelilingi dunia bersama my loved ones..hehehehhe...tapi LV nak ke mimpi tuh? ntah2 dia nak mimpi naik gunung everest!...


Mesti harga lelong mimpi pun ada!..


ps : Azham; Sabar adalah separuh dari iman...

No comments: