Tuesday, October 07, 2008

Mood Beraya Meluap!




Dah namanya hari raya, mestila disulami dengan kunjung mengunjung...tapi insiden petang sebelum raya, petang sebelum balik kampung mmg perit, sampaikan aku amik keputusan untuk diamkan diri..tapi, mampukah aku???...


So, sebagai balasannya, LV menjemput bertandang kerumahnya, aku amik peluang ni semaksima yang mungkin. Seharian dok tunggu LV confirmkan jam brapa dia sampai dari AT..rupanya antar "orang" dulu kat KL..biasalah teksi tunai!...sudahnya jam 630 ptg baru sampai KLuang..kalau kat kampung, kenala solat maghrib dulu...lepas solat, aku menderu ke rumah LV...amik masa 45 minit jerk..tapi masa ontheway tuh, LV suruh beli air laa..suruh beli ais laa...

Sampai rumah LV jerk..dier dah siap sedia, aku berbaju melayu, dan hasilnya aku berjaya memeranjatkan dier...terus makan..sedap giler rendang tuh...mmg sedap sangat...banyak kuih yang ada, ada berbagai hidangan...malam tuh jugak kitorang main2 pelita!...



Dan yang penting, amik gambar dgn CPS yang telah berjasa membawa LV ke AT dengan selamat dan selamat jugak balik ke KLu.....
Walaupun...CPS menjadi saksi kemanisan, keghairahan, dan kemarahan ....





kepada MY LV: selamat aidilfitri, maaf zahir batin...jangan dikenang petang akhir ramadhan!...

3 comments:

Anonymous said...

Wah!!

Gaduh2 pastu comolot semula...
romantisnyaaaa....

u ols berdua bukannya baru2 kenal... dah berkurun dah...
Sedangkan lidah lagila tergigit,inikan pula u ols berdua...

hahahaha!!

Anonymous said...

sapakah ini yang memberikan komen!...apakah itu comolot??

Anonymous said...

pakcik..balik kampong... tp x beraya umah shin pon.. hampessssssssss.. sumpah jadi pelita kang