Tuesday, October 18, 2005

PUASA weii PUASA

aku masih ingat...dalam bulan poser masa kecik2 dulu..aku start poser penuh sejak darjah 1 ( eh..sekarang ni kureeng penuh laa...Shame on me!). Masa kecik2 dulu,kalau poser hari pertama memang azab...tdur tak kena, mandi tak kena...lapar semacam..tidur sambil pandang jam kat sebelah..lama lagi ker...apa ker...lepak beb..mmg lepak..sampaikan adik aku penah mengadu kat mak aku yg aku berendam dalam besen kat bilik air...MALUNYERRR...

Tapi...berpuasa di bulan Ramadhan bersama CKagL adalah yang terbaik dalam hidup aku..semua tempat aku jelajah masa bulan poser bersamanya...KK, Penang, Kedah...KL...ishh...semuanya indah...ada yang tak indah..itu jadik rahsia hubungan kami...

Bulan poser mmg bulan rahmat...bulan inilaa yang meningkatkan tahap KESABARAN aku...walaupun kadang2 tercalar jugak..tapi aku SABAR mmg dengan segalanya...

Di kesempatan ini, aku nak ucapkan selamat berpuasa kepada CKagL aku yg paling aku sayangi spnuh hati, B.Mal, Amir, Intan, Wan Rizal, Shai,Sean,Fully dan semuanya...sorila kalau takder nama..aku pun blum pasti depa kenal aku ke dak!

Korang bwk kete leklok...
Utk CKagL( My LV)...Selamat hari raya heh...tahun ni tahun ke 4 ucapan itu dari mulut abang!

No comments: